Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Prima geholpen.
Maandag jl zouden we om 10 uur op vakantie gaan. Op zondag zat mijn kroon ineens los. Dus maandag...
Lees meer
vriendelijk personeel
goed bedrijf

Goed
Goed geholpen

alles is volgens verwachting verlopen.
Ik ben tevreden over de gang van zaken.

super
ondanks dat ik bang ben,blij dat ik zo snel terecht kon,goede uitleg,en dan wordt ik ook snel geh...
Lees meer
Prima en snel geholpen.
Zeer positief.

Gewoon goed
ze nam de tijd om te luisteren naar mijn klachten en de behandeling was goed

Vlot geholpen
Werd snel geholpen, ondanks dat ik nog lang niet aan de beurt zou zijn. Snelle check-up, duidelij...
Lees meer
Zeer goed
Kon gelijk de zelfde dag nog terecht.

goed geholpen
Ik ben goed geholpen, waarbij er genoeg tijd voor mijn vragen wers genomen. alles was duidelijk n...
Lees meer
God behandeld
Goede afspraak en vakkundig geholpen

Snelle afspraak, goede informatie, top behandeling!
Behandeling door Dr Biesheuvel. Top!

Menselijke goede behandeling
Veel begrip, rustig, nemen de tijd,goede begeleiding, voelde me gezien en gehoord.

Na telefonische vraag voor tandzorg, dezelfde dag een afspraak kunnen maken en geholpen.
Zeer tevreden over de snelle service en behandeling.

Geweldig
Ik had kiespijn. Ik kon meteen komen en werd meteen geholpen . Geen pijn gehad .

Tandarts is altijd duidelijk en snel klaar, de mondhygiëniste werkte zeer prettig en pijnloos.
Ik was vooral erg te spreken over de mondhygiëniste. Waar het normaal altijd pijnlijk is als er ...
Lees meer
Uitstekend!
Heel fijn!

Snel en kundig geholpen met goed advies
Snel en kundig geholpen met goed advies

Voor iemand met angst ok
Ontvangst prima , gesprek prima Minpunt het horen van gesprekken en geluiden andere kamer is nie...
Lees meer
ik ben heel tevreden
ik ben heel tevreden

Kon snel komen en tand weer mooi gerepareerd
Kon snel komen en tand weer netjes gerepareerd

Goede uitleg over de behandeling
Al geruime tijd dezelfde tandarts wat vertrouwen vanzelf maakt tot een fijne en betere betrekking.

Nooit meer bang voor de tandarts
Bas is een geweldige tandarts die je geruststelt en super werk aflevert.

Fijne praktijk
Deskundig, klantvriendelijk en meedenkend.