Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
25 september 2023

Prima geholpen.

Maandag jl zouden we om 10 uur op vakantie gaan. Op zondag zat mijn kroon ineens los. Dus maandag...

Lees meer
24 september 2023

vriendelijk personeel

goed bedrijf

24 september 2023

Goed

Goed geholpen

22 september 2023

alles is volgens verwachting verlopen.

Ik ben tevreden over de gang van zaken.

22 september 2023

super

ondanks dat ik bang ben,blij dat ik zo snel terecht kon,goede uitleg,en dan wordt ik ook snel geh...

Lees meer
22 september 2023

Prima en snel geholpen.

Zeer positief.

22 september 2023

Gewoon goed

ze nam de tijd om te luisteren naar mijn klachten en de behandeling was goed

22 september 2023

Vlot geholpen

Werd snel geholpen, ondanks dat ik nog lang niet aan de beurt zou zijn. Snelle check-up, duidelij...

Lees meer
22 september 2023

Zeer goed

Kon gelijk de zelfde dag nog terecht.

21 september 2023

goed geholpen

Ik ben goed geholpen, waarbij er genoeg tijd voor mijn vragen wers genomen. alles was duidelijk n...

Lees meer
20 september 2023

God behandeld

Goede afspraak en vakkundig geholpen

20 september 2023

Snelle afspraak, goede informatie, top behandeling!

Behandeling door Dr Biesheuvel. Top!

20 september 2023

Menselijke goede behandeling

Veel begrip, rustig, nemen de tijd,goede begeleiding, voelde me gezien en gehoord.

20 september 2023

Na telefonische vraag voor tandzorg, dezelfde dag een afspraak kunnen maken en geholpen.

Zeer tevreden over de snelle service en behandeling.

19 september 2023

Geweldig

Ik had kiespijn. Ik kon meteen komen en werd meteen geholpen . Geen pijn gehad .

19 september 2023

Tandarts is altijd duidelijk en snel klaar, de mondhygiëniste werkte zeer prettig en pijnloos.

Ik was vooral erg te spreken over de mondhygiëniste. Waar het normaal altijd pijnlijk is als er ...

Lees meer
17 september 2023

Uitstekend!

Heel fijn!

17 september 2023

Snel en kundig geholpen met goed advies

Snel en kundig geholpen met goed advies

17 september 2023

Voor iemand met angst ok

Ontvangst prima , gesprek prima Minpunt het horen van gesprekken en geluiden andere kamer is nie...

Lees meer
16 september 2023

ik ben heel tevreden

ik ben heel tevreden

15 september 2023

Kon snel komen en tand weer mooi gerepareerd

Kon snel komen en tand weer netjes gerepareerd

15 september 2023

Goede uitleg over de behandeling

Al geruime tijd dezelfde tandarts wat vertrouwen vanzelf maakt tot een fijne en betere betrekking.

15 september 2023

Nooit meer bang voor de tandarts

Bas is een geweldige tandarts die je geruststelt en super werk aflevert.

12 september 2023

Fijne praktijk

Deskundig, klantvriendelijk en meedenkend.

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken


Nog géén patiënt bij ons? Meld u dan hieronder aan:

Geslacht:*
BSN (direct invullen versnelt het aanmeldproces):
Staat u onder bewind?:*

 

TandEnZorg Terheijden
Liesveld 32
4844 RB
Terheijden
Di
8:30 - 12:30
13:00 - 17:00